Bir anlığına sıyrılın O'nun dışındaki herşeyden... Pişmanlık insanlara dair; yaşadıklarından, yaşattıklarından, yaşarttığın gözlerden, ruhen yaşlandırdıklarından utanç duyabilirsin. Ne kadar da doğal hepsi. Farkında değilsin ama aslında herşey olması gerektiği gibi. Yoo hayır, bildiğiniz kaderden söz etmiyorum. Senin yazdığın senaryodan bahsediyorum. Kul, kendine kader biçer. Sonra da utanmadan yazdıklarına isyan eder, önüne geçmeye çalışır. O da kalsın olduğu gibi. Bu kadar çıplakken insanların arasında, böyle küçük şeyleri bu an için gizlemeye hiç gerek yok. En azından kendinden saklama. Yazdıklarını unutmak, silmek de neymiş? Her biri artık senin bir parçan, onlarla yaşamaya alış ki bir daha aynı pişmanlıkları duymak zorunda kalma. Ama herşeyden sıyrılın diyorum, yani önyargılarınızdan da. Çıkarın o at gözlüklerini, bunu size O takmış olsa dahi... Şimdi O'na bakma zamanı. Ne kadar basit ve yalın. Ne kadar da saf ve savunmasızsınız. Birbirinize koşulsuz güveneceğiniz tek an buydu. Bu anın tadını çıkarın. Aslında nasıl kirlendiğimiz, kirlettiğimiz ortada; telafi edilemeyecek düzeyde. Haydi bakalım artık yeniden kuşku duyma zamanı, arkanızı iyi kollayın. Beyninizdeki kurtcuklara da hakim olun; gereğinden fazla kemirmesinler.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yazıyom ben yaa!!