28 Haziran 2011 Salı

Yalnızlık Salaklara Mahsustur


Bazen cümlelere gerek yoktur. Öyle bir an gelir ki; küçücük bir paylaşım yeter onlarca hissiyatı tasvir etmeye... Herkes sussa, şarkı çalsa, hepimiz kendimizce bir anlam çıkarsak, en sonunda ise ortak bir noktada buluşsak sessizce. Bizden yoğurt olmaz be Turgut. Bu şarkı bize gelsin yavru kuşum. @gemidiregi Seren K.

1 yorum:

  1. aslında salak oldugumuz söylenemez.özellikle de senin.ama bende hiç bir zaman 2 kere 2 kaç olur diye sorduklarında 2 atom çarpışsa ne olur diye düşünmedim hiç einstein gibi.oysa ben onu çarpmaya bile üşenirim bilirsin.sense bu şarkıyla yalnızlık ne kadar da havalı diye anlamlandırmışsın yalnızlıkları,dogru anlamlandırdıgın kadar anlamlıdır hayat fakat anlamınla anlam kazanan senin hayatındır her zaman ve ben hala 2 atom çarpışsa da toz olsa bütün dünya herşey daha anlamlı olmaz mı diye düşünmekteyim

    YanıtlaSil

Yazıyom ben yaa!!