İki yıl önce paraya çok ihtiyacım olduğu bir dönemde (kimin paraya ihtiyacı yok ki) bir arkadaşım şakayla karışık aslında bizde tarikat lideri olabiliriz dedi ve ekledi;
"
düşünsene bi yüzyıllardır parayı yöneten, insanları kontrol altında tutan ve son zamanlardaki en büyük provakasyonları yapanlar kim? Dini liderler. Onların ne farkı var bizden? Seçilmiş kişiler mi? Uzaydan mı geldiler? Hayır. Hiçbiri."
Haklıydı. Ama kaçırdığı tek bir nokta vardı; onların bir farkı vardı, o da zeki olmalarıydı. Hatta çok zeki olmalarıydı. Milyonlarca insana kendi doktrinlerini aşılamak, onların güvenini kazanıp her istediğini yaptırmak bu kadar basit olamazdı.
Biraz kafa yormak gerek. Şöyle düşünün, ben burdan ve çeşitli iletişim araçlarından önce bir manipülatif olayla gündeme gelip sonrasında zekice bir kaç tahminde bulunsam ve bu tahminler isabetli olsa, çevrenizdekilere benden bahsetmeye başlamaz mısınız? Örneğin gördüğüm ekonomi derslerinden yola çıkarak bir kaç haftamı ayırıp para piyasalarının gidişatıyla ilgili tüyolar vermekle bu işe başlayabilirim. Sonrasında bir kaç doğal afetle varsayımda bulunup bunlardan en az birini tutturdum mu bu iş tamamdır. Şu cümleye bir bakın:
"Önümüzdeki zaman içersinde yüce rabbimizin izniyle maddi sıkıntılardan kurtulacağız ama günlük dertlerimiz için yaptığımız hile ve fesatlar dolayısıyla yerküreyi sarsacak, bizi denizden gelen sularla nefessiz bırakarak canımızı alacak".
İlk okuduğunuzda saçma, ama ben böyle konuşmaları sürdürürde söylediklerimi tutturursam değmeyin keyfime.
Peki sonrasında bir ibadethane açsam, dertlerinize deva buluyorum desem? Beni ziyaret etmez misiniz? Ki bir kaç gün öncesinde bir türbeye donlarını bırakan kadınları gördükten sonrasında beni ziyaret edeceğiniz konusunda biraz daha umutlandım.
Bunların hiç biri zor değil. Biraz zeka, biraz uğraş yeterli... Zaten şu an içinde bulunduğumuz durumun yukarıda yaptığım kurgudan bir farkı var mı? Sizi kandırmak için kurduğum cümleler şimdilerde duyduklarımızın aynısı değil mi? Hatta doğudaki aşiret hiyerarşisi içersinde gerçekleşen olayları biraz araştıracak olsanız, bunların bile hiçbirine gerek olmadığını rahatça anlayabilirsiniz. Üstünüze afiyet tüm dünya milletleri olarak biraz saf biraz aptalız. Birilerinin kontrolü altında olan bu kurguda ufak bir dişli olarak miadımızı doldurana kadar dönmeye devam edeceğiz. Ta ki işe yaramaz hale gelene kadar.
Dünya nasıl mı ele geçirilir? Siz bunları okurken zaten ele geçirilmiş olan zihinlerimiz el bile değiştirmiş olabilir.
Beraber dünyayı ele geçirebiliriz! Süper gücü olan veya mutasyona uğramış olan veya uzaydan gelen varsa benimle iletişime geçsin. Birleşelim!
YanıtlaSilBirleşelim sayın Adsız yorumcu!
SilPlanınız nedir acaba?