24 Şubat 2010 Çarşamba

Doğrusu Bu Gibi mi Sanki?

Ne gündü ama! Sabah erken kalkmak beni bozuyor diye düşünürdüm ama hiçde öyle değilmiş. Belkide işe yürürken yediğim yeşil elmadan kaynaklanmıştır bu bozmama hadisesi -öyle değilse bile ben öyle düşünmek istiyorum-.Zaten sabahın 06sının 25. dakikasında yola çıkıpta o loş boşlukta bende böyle bir haz uyandıracak başka bir şey olamazdı sanırsam. Hem o kadar koşuşturmacalı bol atraksiyonlu bir gün, hemde şen şakrak ve en bol geyiklisinden bir ben... Şaşırdım şekerim kendime, ulvi düşüncelere boğulup bazı işleri savsaklamam gerekirdi en agresif tavırlarımla...
Biraz daha mı büyüyorum yoksa bu olgunlaşmak değilde hala çocukluğundan kurtulmaya çalışma evresi mi ki acaba? Sanki bir şeylere son verme kararı aldıktan sonra yeni bir başlangıç fikrine tamamen adapte olup; son vereceği şeyin üzerine iyice yoğunlaşmak gibi -nasıl bir gibiyse, silsem tekrar kuramam cümleyi-. Ama yaşananın özeti tamamen bu, tek bir karmaşık cümleyle açıkladım cümlemden daha az karmaşık olan durumumu... Herhalde bu zihniyetin verdiği bir etki bu rahatlık dedi adamın teki... Ama en garibi şu olsa gerek ki; herşeyi bir anda kestirip atabilen adamın teki -sanırım ki o ben- bir aile babasıymış gibi bu sefer koparamadı kolayca bu ekmek teknesiyle ilişkisini -ne kadar klişe olsa da doğrusu muydu bu tekne meselesi?-. Diyeceğim ki ben gidiyorum. Üstelik o kadar çabuk olacak ki önceden yazısı bile hazır! Kahrolası borç, lanet sorumluluk, sondaki kaosa dek sınırsız anarşi! Yaşasın ütopya! Ne hoşsun hayal dünyası!
Neyse ki hissediyorum sona yaklaştığımı.
Ha eklemezsem çatlayacağım; şu Eshot'un 90dk uygulaması ne mubarektir ki sadece 85 kuruşa defalarca otobüse binebiliyoruz. Tam 18 kere! gerçi en fazla 5 kere olanı makbul oluyor ama o haliyle bile tadından yenmez. Sevgili yetkililerimize bir teşekkür mü borçluyuz yoksa onların bize teşekkür borcu olduğundan mı bu uygulamadan nasibimizi alıyoruz orasını karıştırmıyorum. Evet evet. Bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyom ben yaa!!