30 Ocak 2011 Pazar

Herşey Nasıl Başladıysa, Öyle Biter !

Bkz. Issız Adam 2
http://buradabirivar.blogspot.com/2009/05/issz-adam-2.html

-- -- --

adam: bu gece ne sen, sen ol; ne de ben, ben olayım.
kız: ...


-- -- --
kız: ya ben anahtarı evde unutsaydım, ya gece eve giremeseydik. Ne olurdu o zaman? Bunlar yaşanır mıydı?
adam: Söylediklerin sadece, yaşadıklarımızın ertelenmesine sebep olurdu. Bunların yaşanacak olma ihtimalini yok edemezdi.


-- -- --

kız: Ne yapıyoruz biz?
adam: Anlamış olsaydım, inan şu an anlatıyor olurdum.
adam: Sorgulamayı bırak artık.


-- -- --

kız: Sana sarılmak istiyorum, hadi yanıma yat.
adam: ...


-- -- --

kız: Bir kaç gün sonra gideceğini bildiğim ve bir süre sonrada hayatımdan tamamen çıkacağını bildiğim bir insanla neden bunları yaşıyorum ki?
adam: pişman mısın?
kız: Hayır... Ama ... Hayır pişman değilim.


------------

29.11.08 tarihinde başlayan sansasyonel, atraksiyonel, hüzünbaz, bol eğlenceli, az melankolik, orta şekerli, sonu boktan yazılmış film bugün bitti. Ne tesadüftür ki yine kendi gününde ve kendi saatinde...


Ne daha önce yazılan, ne de verilen sözlerde sarfedilen cümleler yerine getirildi.


'Hatun'u pişman, 'adam'ı güveni kırılmış amatör çekim kısa film, oyunculuğu zayıf aktörleriyle kötü sona zorla bağlandı.



Kelimeler bir yerden sonra tükenir haliyle ve son söz için üstadtan yardım istenir.



Benimle yaşamak seni hasta ediyor
Hergün söylüyorsun
Herşey eskisi gibi pırıl pırıl olsun istiyorsun
Yorgun aşkımız ayakta duracak hali yok
Neler oluyor anlamıyorum
Ama bittiğine hiç şüphe yok
Birgün gelir herkes kendi yoluna gider
Herşey nasıl başladıysa öyle biter
Benimle paylaştığın günler için
Harcanmış zaman diyorsun
Güzel olan anıları hatırlamak
Artık çok zor diyorsun
Yorgun aşkımız ayakta duracak hali yok
Neler oluyor anlamıyorum
Ama bittiğine hiç şüphe yok
Birgün gelir herkes kendi yoluna gider
Herşey nasıl başladıysa öyle biter

-- -- --
Bilmem kaçıncı ayımız son kez kutlu olsun.

Hiç gelmeseydin iyiydi ama içten gelen şudur ki herşeye rağmen 
"İYİ Kİ VARDIN"


Eyvallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyom ben yaa!!