26 Aralık 2010 Pazar

KURTLAR KAYNIYOR...

Ya öyleyse? Bunlar doğru mu? Kendi kuruntum mu? Soruşturmak mı gerek? Kendisine sorsak ne halt yediğini? Peki ben önce kendime sorsam ne halt yediğimi? Daha yerinde olmaz mı?
Paranoyaklaşıyorum bence. Olan bu. Yersiz şüpheler. "Ya yersiz değilse?". İşte böyle. Halbuki çelişki hiç icat edilmemiş olsa ne kadar da hoş olmaz mıydı? Ne gereği vardı ki? Bak şimdi karşılaştığım enteresan "tesadüf durumları" birleştirmeye çalışmıyor olacaktım. Kimse bunu yapmamalı. E farkında değil mi? Bir gariplik var ortada kocaman.! Ben uğraşmadan çözülüverse bir anda düğüm. Ama olumlu yönde. Gerçi olumsuz yönde çözülse bile şu durumdan daha iyidir.
Başına buyruk olmak ne güzel görünüyor aslında. Ama böyle hareket edeceksen yanına kimseyi alma ki üzmeyesin. Daha önce yaşamadım mı bunları? Son olsun istemiştim. Ama babanın dükkanı değil ki burası her istediğin ayağına gelsin. Al işte yeni bir zırıltı. Bir heyecanla atlıyorum ama o değil. Kim olduğu gereksiz. Hemende yapıştırıverdim yaftayı. "Gereksiz". Konuşurken hiçde öyle demiyordum ama. Bence kendini silmelisin buralardan ve var olan diğer her yerden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yazıyom ben yaa!!